Bloggen

onsdag 27 februari 2013

Idag ...

Idag har jag:
Lunchat med förlagskompisen Kusiin Vitamin
Varit till frissan
Beställt manikyr
Betalat räkningar
Haft ont i halsen
Skrivit protokoll
Fixat styrelsehandlingar
Haft möten

Typ så.

1 kommentar:

  1. Onödigt att du hann med att ha ont i halsen mitt upp i allt. Krya på dig.

    SvaraRadera