Bloggen
(Flytta till ...)
Startsida
Om mig
Kontakt
Köp mina böcker här
▼
onsdag 27 februari 2013
Idag ...
Idag har jag:
Lunchat med förlagskompisen
Kusiin Vitamin
Varit till frissan
Beställt manikyr
Betalat räkningar
Haft ont i halsen
Skrivit protokoll
Fixat styrelsehandlingar
Haft möten
Typ så.
1 kommentar:
Ingerun
2/28/2013 10:24 fm
Onödigt att du hann med att ha ont i halsen mitt upp i allt. Krya på dig.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Onödigt att du hann med att ha ont i halsen mitt upp i allt. Krya på dig.
SvaraRadera