Espresso House på Birger Jarlsgatan kommer att bli en ny favorit. Personligt inrett och med böcker som tema. Längtar redan efter att gå dit med min iPad, sjunka ner i en av fåtöljerna och skriva på bok 2.
Det ligger på en parallellgata "upp" från Avenyn. Teatergatan? Mellan Engelbrektsgatan och den gata som ligger där Bohusslöjd låg. Kristinelundsgatan? Ska se om jag får fram exakt adress.
Hej! Det ser verkligen mysigt ut, skall vi byta mötesplats? :) Vi kan ses där i morgon om du vill:)?
SvaraRaderaUrsäkta, inte lätt för mig att kommentera, jag bör väl skriva :
SvaraRaderaHälsningar Anne-Lie också!!
Gärna för mig, Anne-Lie! :)
SvaraRaderaOch jag har hittat ett bokcafé i Göteborg! På en skuggig bakgata tyvärr, men underbart mysigt!
SvaraRaderaser mysigt och lite exotiskt ut, faktiskt. Kände inte till det där stället.
SvaraRaderaJag blev nyfiken på bokcafét i Göteborg! Var ligger det någonstans?
SvaraRaderaSusanna
Ja, Hanna, dela med dig nu!
SvaraRaderaDet ligger på en parallellgata "upp" från Avenyn. Teatergatan? Mellan Engelbrektsgatan och den gata som ligger där Bohusslöjd låg. Kristinelundsgatan? Ska se om jag får fram exakt adress.
SvaraRaderaJa, visst är det fantastiskt! Där har jag och min skrivarkompis haft många dejter. Man får sånt lugn där :)
SvaraRaderaVärlden är liten Helene! Satt där så sent som i morse ... :)
SvaraRadera