Bloggen

söndag 17 mars 2013

Klar!

Korrläsning omgång 1 är klar. Puh! Men jag gillade att läsa min text och jag gillade än mer att T öste beröm över den. Och såg en del förbättringspotential ...

4 kommentarer:

  1. Najs!
    Hur många omgångar är det kvar då?

    SvaraRadera
  2. Grattis! Jag tänkte säga ”korken i taket” men så tänkte jag på alla dessa omgångar man korrar. Man blir ju alkis på köpet.
    Ta en promenad istället...

    SvaraRadera