Najs!Hur många omgångar är det kvar då?
Två till!
Grattis! Jag tänkte säga ”korken i taket” men så tänkte jag på alla dessa omgångar man korrar. Man blir ju alkis på köpet. Ta en promenad istället...
Det blev en promenad!
Najs!
SvaraRaderaHur många omgångar är det kvar då?
Två till!
SvaraRaderaGrattis! Jag tänkte säga ”korken i taket” men så tänkte jag på alla dessa omgångar man korrar. Man blir ju alkis på köpet.
SvaraRaderaTa en promenad istället...
Det blev en promenad!
SvaraRadera