Bloggen

måndag 4 mars 2013

Rekord igen

Mitt blajinlägg på Debutantbloggen ... Om kreativitet. Tror jag.
Debutantbloggen har slagit rekord igen förresten. 14 160 visningar för februari 2013 att jämföra med 9 733 för 2012. Och ett snitt på 506 unika besökare/dag att jämföra med 336 förra året.
Om vi är lite malliga? Gissa ... Särskilt roligt är att varje besökare läser ett flertal inlägg åt gången.
Okej - vi har en bit kvar till de 1 020 729  besök per IP-adress och timme de senaste 7 dygnen som Kenzas blogg har, men inte hänger vi läpp för det!

2 kommentarer:

  1. Så skönt resultatbaserad du är! Gillar det!
    Och att vi slår rekord. Gillar verkligen det. Kul och motiverande för de nästkommande 10 månaderna....

    SvaraRadera