Mitt blajinlägg på Debutantbloggen ... Om kreativitet. Tror jag.
Debutantbloggen har slagit rekord igen förresten. 14 160 visningar för februari 2013 att jämföra med 9 733 för 2012. Och ett snitt på 506 unika besökare/dag att jämföra med 336 förra året.
Om vi är lite malliga? Gissa ... Särskilt roligt är att varje besökare läser ett flertal inlägg åt gången.
Okej - vi har en bit kvar till de 1 020 729 besök per IP-adress och timme de senaste 7 dygnen som Kenzas blogg har, men inte hänger vi läpp för det!
Så skönt resultatbaserad du är! Gillar det!
SvaraRaderaOch att vi slår rekord. Gillar verkligen det. Kul och motiverande för de nästkommande 10 månaderna....
Ett stort YAY på det!!
SvaraRadera