Bloggen

tisdag 26 februari 2013

Nobbar bokrean

Nej, jag kommer inte att besöka bokrean i år. Typ 30 böcker ligger redan utspridda över hela lägenheten och väntar på att jag ska ta mig an dem.

5 kommentarer:

  1. Jag har aldrig köpt något på bokrean. Aldrig ens en endaste liten poesibok.

    SvaraRadera
  2. Jag går inte heller. Har liksom du en del oläst hemma och annat jag vill ha inhandlas på nätbokhandlarna för min del.

    SvaraRadera
  3. jag har lånat många av reaböckerna på biblioteket :)

    SvaraRadera
  4. jag med. Dessutom var jag inne på akademibokhandeln i S.C idag och et fanns snudd på bara deckare, faktaböcker och barnböcker! :( Dessutom, som alla andra, har jag massvis med böcker som ligger och vill bli lästa!

    SvaraRadera