Att tröttheten skulle kunna ha med pollenallergi att göra har jag inte ens tänkt på! Kanske en kombination av allt möjligt. Tur att det finns choklad ...
Tur att det finns choklad, vin, kaffe, Treo ... Jag tyckte att min trötthet försvann något i helgen. Kanske är det faktiskt något pollen i luften, för i helgen snöade det och dessförinnan var det barmark och vår. Snön kan ha dragit ner pollenet? Fast, det enda jag regerat på tidigare är Gråbo, och den kommer väl inte redan?
Hoppas vi alla trötta själar vaknar och blir pigga snarast!
det är det nog, för jag vet fler än du och jag som är oförklarligt trötta just nu. Aprile dolce dormire.
SvaraRaderaFast våren vill ju inte komma, jag tror att kroppen är trött på vintern :)
SvaraRaderaAllergin smyger sig på, jag blev piggare när jag började ta mina piller igen... hassel i luften kanske??
SvaraRaderaAtt tröttheten skulle kunna ha med pollenallergi att göra har jag inte ens tänkt på! Kanske en kombination av allt möjligt. Tur att det finns choklad ...
SvaraRaderaDet, eller just den sängen som ser urmysig ut!
SvaraRaderaTur att det finns choklad, vin, kaffe, Treo ... Jag tyckte att min trötthet försvann något i helgen. Kanske är det faktiskt något pollen i luften, för i helgen snöade det och dessförinnan var det barmark och vår. Snön kan ha dragit ner pollenet? Fast, det enda jag regerat på tidigare är Gråbo, och den kommer väl inte redan?
SvaraRaderaHoppas vi alla trötta själar vaknar och blir pigga snarast!
Ja, vi hoppas Hanna!
SvaraRadera